Skillda åt

Här är det mer eller mindre dött (som vanligt med andra ord). Nu finns det dock en anledning, Auki är inte hos mig för tillfället. På senaste fodervärsträffen lämnade jag nämnligen en väldigt lydig hund hos Carin där han skall vara i två veckor. Han förvånade mig med att komma på alla inkallningar (räckte att jag tog i visselpipan så kom han typ) och han gick fint i kopplet förbi godisarna. Inte ens när jag ville att han skulle gå framför gjorde han det. Det tar sig med andra ord.
Jag letar under tiden efter en hundvakt/inneboende som kan hjälpa mig med hunden eftersom schemat inte var så bra som jag tänkt att det skulle va. Bullshit, allting som högskolorna säger egentligen. Istället fylls schemat sakta på med timmar, varför skulle en student behöva planera något liksom? Ungefär så tror jag att dom tänker. Aja, bara leta vidare och hoppas att det löser sig! Jag saknar lilla vovven iaf, tror dock inte att det är omsesidigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0