Barn

Idag har jag pratat med skol- och dagisbarnen igen. Det är kul en stund, men det är ju ett staket iväg så vi kan inte leka. Fast idag kastade som iväg min dummy och så hämtade jag den igen. Fast lite krångligt för många nådde inte ens över staketet. Väldigt små människor det där. Sedan ropar dom mycket och ska mata mig med äckliga växter. Fast brukar spotta ut det, finns för mycket goda saker att tugga i sig för att äta äckliga.

Jag har kollat på kossor också, dom låg där och tuggade. Fast en kossabebis var väldigt nyfiken på mig och jag skulle mer än gärna gå fram och hälsa lite. Kopplet stoppade som vanligt och kon puttade bort sin kalv. Så farlig ser jag väl ändå inte ut att vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0