Varmt

Det är varmt, jag borde få ligga i sjön hela dagarna men icke. Som ni märker är det väldigt sällan som det blir som jag vill. Istället dras jag runt från ena stället till det andra. En dag var jag på olika ställen i Göteborg och igår var jag och kollade när mamma väsnades tillsammans med massa andra bärandes på det ena instrumentet efter det andra. I solen, djurplågeri skulle jag vilja kalla det. Inte en enda godis fick jag på hela dagen heller, så jag var hungrig. Är jag visserligen jämt.

Annars dras jag ut på promenader på morgonen och kvällen mest, tycker dock det är för varmt då också. Ibland ska man helt enkelt inte hålla på och röra på sig så mycket. Det kan man göra när marken är vit, då är det skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0