Viggo har intagit huset

Nu är Viggo här igen, denna knasiga men roliga kompis. Han har mycket konstigt för sig. Han kissar precis överallt hela tiden, fattar inte varför han gör så? Tar bara en massa tid om man ska stanna hela tiden! Sedan gör han massa saker som man inte får göra egentligen. Han hoppar upp i knät på mäniskor som sitter i soffan, han sover i sängen, han skäller på rådjur och sånt. Mamma verkar dock inte ha så mycket emot det, undrar just hur mycket skäll jag hade fått om jag gjorde samma sak!

Annars har han en väldigt skön säng med sig, den är minst lika bra som det är att ha en lekkompis. Ska önska mig en sån tror jag, vore fint med en egen! Mycket finare än mina trasiga täcken, är i och för sig jag själv som gjort sönder dom. Hmm, kanske får skylla mig själv lite. Fast bara lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0