Bus

Idag har jag lekt med en annan hund, en brun vovve med bred skalle. Han var kul i alla fall, han förstod sig på det där med lek. Fast han skulle bestäma allting hela tiden och bet tag i allt mitt skinn och sedan sprang vi. När jag skulle bita i honom fanns det inget att ta tag i. Jag måste dessutom bli snabbare, till och med Viggo (hunden) var smidigare och snabbare än mig. Han var liksom framme vid leksaken innan jag ens hunnit starta och jag hann inte med honom när vi sprang i skogen och jag trillade mest i snödrivorna. Man tränar liksom inte sånt när jag är ute med mamma, hon springer inte så snabbt utan jag springer förbi utan att anstränga mig. Får helt enkelt börja springa fram och tillbaka hela tiden så jag ändå håller mig nära henne.

Det var också två små och lurviga hundar där. Såg inte så skrämmande ut vid första anblicken men där fick man minsann passa sig. Dom var kaxiga, utan att man gjorde någonting började dom morra. Man ska inte lite på såna små, det är en sak som är säker! Ne, tacka vet jag den stora. Vi hade kul tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0