Kurser

Igår var jag på kurs igen med massa andra vovvar och mer eller mindre knasiga ägare. Det fjantas en hel del på det där stället, tror inte ens att min mamma är den värsta. Eller kanske förresten, man får ju skämas en hel del ibland.

Vi skulle visa att vi kunde ta oss ut ur bilen på ett bra sätt. Klart jag kunde det, inge problem. Sedan skulle vi träna på sitt kvar och det kunde jag också. Mamma gick runt och drog i kopplet och grejade men jag satt bara där, fanns ju annat som är roligare att kolla på än var hon tar vägen. Fast sedan fick vi låna en leksak och den var mycket roligare än dom jag haft innan. Då blev mamma lite mer intressant. Därfter skulle vi möta varandra och gå slalom mellan varandra och det kan jag ju också. Sist men inte minst körde vi en inkallning och behöver jag säga hur det gick?

I kväll är det på det igen, fast en aktiveringskurs. Spännande att se om jag kommer att lära mig något nytt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0