Kurs igen

I kväll var det alltså dags igen, vi var på kurs med hela två deltagare. Jag och en annan från Mjöbäck men har aldrig sett dom direkt. Fast dom hade sett oss flertalet gånger tydligen. Hur som helst så var det väldigt trevligt, jag fick nämnligen korv. Trodde aldrig att det skulle hända mig, inte en chans liksom. När instruktören gick i en ruta och släppte korvbitar kunde mamma inte säga att jag inte skulle få något så jag fick gå och nosa upp dom. Lyckan var gjord, därför var jag tvungen att vifta på svansen samtidigt och därmed hela kroppen. Dessutom stod den andra vovven nära så kunde inte riktigt bestämma om jag skulle äta korv eller hälsa på den.

Vi skall i alla fall träffas i skogen senare och vara där i flera timmar, ska bli kul. Fast hört att jag skall få göra massa uppgifter, varför kan man inte bara leka och ligga och tugga på en pinne en stund?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0