Övergiven

Min elaka mamma har börjat överge mig i tid och otid, tydligen måste hon jobba så att jag kan få mat. Sure, som om mormor och morfar hade låtit mig svälta om mamma inte köpte mat? Skulle inte tro det va! Nu får jag istället vara hemma med morfar eller mormor eller båda två. Då får man inte vara ute i skogen och leka, tråkigt! Fast å andra sidan får man tugga tuggben mest hela dagarna när dem sover kan man smyga sig upp i en fåtölj om man bara är tyst nog. Däremot blir man alltid nerslängd, det är orättvist! Jag delar med glädje mina sängar, då är det inte mer än rätt att jag får dela deras. Det är i och för sig mer sport att smyga sig upp eller hoppa upp som jag gjorde på kvällarna innan. Då springer man runt, runt, runt och hoppar upp i soffan, när man blir nedslängd därifrån hoppar man upp i en fåtölj osv. Superkul, fast nu blir mamma så arg varje gång så jag har nästan slutat med det. Dessutom började mormor spruta vatten på mig när jag var i möblerna, äckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0