Bus

Hundägare borde vara förbjudna att kolla på djurprogram på Tv för därifrån kommer alltid en och annan dum idé. Till exempel att hundars tänder skall borstas varje dag, dom kunde lika gärna säga att se nu till att plåga era djur en liten stund varje dag. Okej, plåga var väl att ta i kanske men det är fortfarande inte roligt.

Som ni förstår började tandborstningen idag, fast jag tyckte det var en mycket bättre att gnaga på tandborsten. Viktigt att ta mellan tänderna också ju! Dumt sagt, nu ska det väl börjas med tandtråd snart också.

Under tiden som mamma var iväg idag och mormor skulle hålla koll på mig passade jag på att bita på en sko idag. Någon gång skall ju vara den första som man biter sönder något. Jag hann i alla fall få ut en bit av fodret innan jag blev påkommen, inte illa för att vara första gången tycker jag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0