Flytt

Shit, varför kunde ingen berätta tidigare att jag skulle hänga med mina besökare hem? Det var inte min plan, definitivt inte! Då hade jag ju tuggat sönder skorna förra besöket, eller kanske fjäskat istället? Nu har de varken respekt för mig eller tycker att jag är världens underbaraste lilla varelse, utan något mitt emellan.

Min nya mamma, som hon kallar sig, tror att jag är en mes. Varför skulle jag vilja sitta i hennes knä när det finns ett helt baksäte att utforska? Dessutom flera fönster att kolla ut genom och försöka rymma från. För ni ska veta att det är livsfarligt att åka bil, helt plötsligt blir det tvärstopp och man ligger på golvet.


Hon tror att jag är korkad också. När bilen stannar påstår hon att jag är hemma, haha. Ja må vara ung men nog ser jag skillnad på mitt hem med mina kompisar och en tom gräsmatta. Jaja, den duger i alla fall till att sova på. Länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0