Evighetsprojekt

Min träning av mamma fortsätter, är hon i ett annat rum hoppar jag upp på bordet och snor någonting så att hon skall uppmärksamma mig igen. Går hon inte upp direkt när jag vaknar hoppar jag på henne alternativt tar en tur upp i sängen så hon kommer upp. Det gäller att ligga i, hon ska inte vinna. Jag hade tänkt mig själv som ledare faktiskt, fast för tillfället ligger jag nog lite under. Skam det som ger sig, jag har flera månader på mig.

Annars har jag gjort en upptäckt, mamma växer inte lika snabbt som jag. Idag när jag skulle krypa upp i knät fick jag verkligen rulla ihop mig för att inte trilla av. Det funkade, men hur ska jag göra om en månad? Då kommer jag inte få plats längre ju! Jag får helt enkelt lära mig att vika ihop mig själv kanske, eller äta mindre. Det kommer dock aldrig hända, mat är ju mer eller mindre det bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0