I hopp om godis

Nu börjar det bli krångligt att gå på snön. Ena stunden kan man gå uppe på den för att nästa sekund åka rakt igenom och det kan vara djupt på vissa ställen. Ganska osmidigt, man blir smått förvånad när det är mycket djupare än annars.

Mamma har någon idé om att jag ska hoppa upp och balansera på saker hit och dit. Har inte varit några större problem innan då har det varit stora och breda saker att balansera på men nu börjar kraven öka. Nu ska det hoppas upp på trästammar och där ska jag försöka vända mig. Annars är det mindre och mindre stenar eller hennes snöhögar hon bygger som jag ska hoppa upp på. Väldigt krångligt, fast lite kul. Jag brukar hoppa upp på saker lite då och då, kanske man kan få en godis för bra försök eller så. Alltid värt ett försök i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Heeej :P Har inte sett din kommentar innan nu ;) Jamen de tycker jag allt att vi ska försöka, kanske inte bästa tiden nu men till våren. Nja skithunden är duktig ibland ;)

2010-12-14 @ 13:05:52
URL: http://stackeboon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0