Kamera?

Människor klara sig inte utan mig någon längre tid, idag återvände ena tjejen som var här igår. Jag är helt säker på att det var för att träffa mig igen, vad kan det annars vara liksom? Jag visade i alla fall min uppskattning idag också, mamma får säga vad hon vill man ska bli glad!

Största problemet just nu är hur jag ska lyckas förstöra, eller i alla fall gömma, mammas kamera. Idag har den varit framme hela dagen. Den är i ansiktet när man sover, när man apporterar, när man äter ben och så vidare. Ganska irriterande, eller väldigt till och med. Speciellt eftersom det sitter en lampa på kameran som bara lyser ibland, men då lyser den ordentligt. Vi har en likhet där, jag lyssnar ibland men då gör jag det ordentligt. Hur som helst, idag har jag fått använda mig av den provisoriska lösningen att lägga mig i mammas knä. Då kommer hon inte åt att fota så istället klappar hon på mig. Mycket mysigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0