Mitt namn

Nu går det inte vifta bort det som ett misstag längre, inte heller totalignorera det funkar. Jag vet inte vad jag skall göra. Enda sedan jag kom hit håller mamma på att ropa Auki så fort jag är på väg till henne. Det sägs att det är mitt namn. Allvarligt talat, det är nog ett av de töntigaste namnen jag har hört. Skulle kanske passa en liten golvmopp som kommer bli färgad rosa av sin ägare inom en snar framtid men inte mig. Jag borde ha fått ett coolare namn, mycket coolare.


Fast å andra sidan är det väldigt roligt att komma när man hör Auki. Då får man leka, leta godis, jaga mamma eller något annat roligt. Fast inte riktigt lika roligt som att smita genom grannens häck, det slår allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0