Orkester?

Senaste dagarna har jag varit och kollat när mamma gått runt på gatorna i konstiga kläder och fört oväsen tillsammans med massa andra människor. Väldigt konstigt beteende, har inte kommit på en enda anledning till att uppföra sig på det viset. Ibland stannar dom på ett ställe ändrar formation och står stilla och väsnas. Mycket märkligt och ganska tråkigt att kolla på i flera timmar, föredrar att tugga på en pinne eller äta lite gräs. Sedan tycker jag att mamma borde ägna sin uppmärksamhet åt mig och inte en trombon. Kan ju ligga och småskratta åt alla fåniga leenden folk får när dom kollar på mig. När jag var valp var det värst, men även nu. Måste vara för att jag är så extremt gullig! Om man jagar svansen eller gör en kullerbytta är succen ett faktum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0