Socialträning

Idag har jag varit i Borås och socialtränat lite. Vi gick i parken och mötte varenda hund vi såg. Känns liksom lite pinsamt när mamma bara sneddar över alla gräsmattor för att möta någon hund på andra sidan, så kul är det väl inte.

Sedan gick vi till torget där vi gick fram och tillbaka genom folksamlingar, satt på bänkar, mötte alla hundar och lekte med bollen mitt på torget. Sedan blev jag påhoppad av diverse människor. Den ena fullare än den andra och så den självutnämnda hundexperten vi möter på varje gång. Tycker det är lite läskigt, man vet liksom inte vad dom vill. Jag ligger helt enkelt lågt och går bakom mamma när jag inte vill mer. Tröttnade efter ett tag. Fast sedan träffade vi lite andra också, som betedde sig normalt i alla fall.

Jag tycker ändå att det var en trevlig dag, fast jag vill också ha fika när människorna sitter och äter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0