Fastnade

Igår fastnade jag i fodersäcken. Skulle krypa in för att få tag i dom sista kulorna och sedan kom jag inte ut igen. Tur att det var moster som såg mig, mamma hade väl bara skrattat och gått och hämtat kameran eller något. Sedan skrattat lite till innan hon hjälpt mig.

Hon övergav mig idag också, nästan hela dagen. Fast det är bra, mormor kommer aldrig ihåg hur mycket mat jag skall ha så jag får alltid lite mer än vad jag borde. Inget jag tackar nej till, då tar det tio sekunder längre tid att äta upp. Mamma var tydligen på en agillitytävling idag och gissa vad jag skulle göra på kvällen då? Självklart hoppa över stockar, balansera på andra, springa slalom mellan träd och så vidare. Fast var ganska roligt för jag fick se mamma springa. Man kunde bita lite i kläderna också.

Sedan har hon fått för sig att vi ska syssla med rallylydnad så det är ett himla svängande, sittande, gående hit och dit och annat. Lite smådrygt ibland och kul ibland. Beroende på hur mycket lek och godis man får!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0