Träff

Idag har jag varit iväg och träffat dom andra labradorerna igen. Fast först måste man göra olika övningar som går ut på att inte hälsa på dom man möter, varken hundar eller människor. Lite tråkigt men var väl bara att stå ut med det en stund, alla blir så sura annars. Man vet dessutom inte vad Carin hittar på så jag passade på att fjäska redan innan hon hittat något fel. Sedan fick vi gå mellan olika saker, mat och leksaker. Fast där var jag ganska duktig om jag nu får säga det själv, det är ju inte mitt fel att mamma är för mesig för att jag ska lyssna. Sedan hade jag fått vara ute i skogen på morgonen också så lite av energin var redan borta denna gången.

Det roligaste är i alla fall när övningarna är klara för då får man springa och leka med alla andra, superkul. Alla andra hundar mamma hittar som jag ska leka med tycker inte om mig. Fattar inte varför, jag som är så snäll jämt. Dom jag lekte med idag förstår i alla fall det där med lek, där kan man springa lite och knuffas utan att någon blir rädd. Superduperkul, dessutom fanns det massa pinnar att tugga på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0