Fortsatt tråkigt

Mamma lär sig aldrig att man inte ska bråka med mig. Jag skulle ju sitta och ha tråkigt utanför en affär så nu ser jag till att vara tråkig hela tiden. När hon vill gå ut sover jag, när vi var ute och jag skulle få välja själv vad jag ville göra tog jag en pet-flaska och satte mig filosoferade lite. Där fick hon stå, fast som vanligt bestämde hon att vi skulle göra något annat och då valde jag att att tugga pinnar. Allt för att hon ska ha tråkigt.

Annars springer vi runt i skogen = kul och går vanliga promenader runt i byn = tråkigt, astråkigt närmare bestämt. Man bara går och går och går runt, runt, runt. Ingenting händer, man får inte ens nosa någonstans. Fattar inte varför man envisas att utsätta hundar för detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0