Vila

Jag har tydligen haft vila igår och nästan idag, bara för att jag har hostat lite. Allvarligt, jag är väl ingen liten meshund? Jag är faktiskt en stor och tuff labrador, vi tål väl lite! Hur som helst har jag hämnats med att hitta på massa bus idag! Jag har bitit sönder mosters blyertspennor, dragit ur all stoppning ur gosedjur, tuggat lite på grytlapparna och lite annat. Där ute sprang jag i lerdikena och åt saker som jag egentligen inte får äta! Man ska minsann inte låta sin vovve ha tråkigt, det får man äta upp.

I morgon ryktas det om att mamma skall åka iväg utan mig, det tänker jag förhindra. Jag vill väl också åka buss, det är ju skitkul! Man kan kolla på alla människor och många brukar sitta och prata löjligt åt mig. Lite fjantigt men ändå kul.


Kommentarer
Postat av: Jenny S.

Himla duktigt. Jag försökte lära min buse att tända lampan idag, men han var så ivrig efter godis bara.

Men denna är din egna? Hur gammal är du? Jag har aldrig haft en egen hund, men jag har under hela min

uppväxt haft hundar. en new foundland, en leonberger & två schäfrar.



Kolla den här länken, trodde du fått inspiration därifrån; http://www.youtube.com/watch?v=P9Fyey4D5hg&feature=player_embedded

2011-04-20 @ 21:56:11
URL: http://jennystrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0