Varmt

Idag är det varmt, alldeles för varmt tycker jag. En sak är säker, man skall inte vara en svart hund när det är sommarvärme och strålande sol. Fast i morse var det skönt så passade på att vara i skogen och leka då, nu tänker jag slappa fram till kvällen. Då kanske jag orkar göra något igen, fast bara kanske.

Ska kanske kräva att jag får ett kylrum, som ett kylskåp fast mycket större. Har nämnligen hört att antalet varma dagar inte kommer att bli färre utan fler och då gäller det ju att vara förbredd. Det borde man väl kunna kräva va? Djurägare skall väl göra det bästa för sina djur? Alternativt att bilen är igång hela tiden med AC så kan jag ligga där inne. Dock hört att det i längden kommer att bli ännu varmare ute då, så känns som en föga bra idé!


Kommentarer
Postat av: Jenny Ström.

Ja, dom är så fina. Men din hund var också en liten sötnos! Vart bor ni någonstans i vackra Sverige? =)

2011-04-19 @ 21:34:28
URL: http://jennystrom.blogspot.com/
Postat av: Lovisa & Schapparna

Sv: Tack! Haha. Jo det krävs lite(mycket) pälsvård får jag väl erkänna. Det är en livsstil att leva med långhåriga hundar, på gott och ont! :)

2011-04-19 @ 22:22:53
URL: http://schapparna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0