Fullt upp

Jag har inte tid att skriva här, är väldigt upptagen faktiskt. Det är fodervärdsträffar, allmänlydnadskurser och besök hela dagarna. Fast just nu är jag i och för sig upptagen med att äta ben.

Hur som helst, nu är det dags att åka till den stora gräsplanen och fjanta runt med andra hundar. Eller snarare på stort avstånd från dom andra vovvarna. Varför skulle man få ha kul? Fast jag fick prata med ledarna och efter att jag äntligen fick träffa någon trodde mamma att jag skulle vilja gå iväg och leka med henne. Aldrig, nya människor är bra mycket roligare i min värld. Man får ju passa på när det väl händer.

Annars är det ganska skönt att ha alla människor ifred, speciellt när alla ska ligga i en hög och sova. Viggo bara la sig närmast mamma hela tiden och när jag lyckades ta den platsen la han sig på mig. Det var för tungt så jag fick helt enkelt flytta på mig. Han är egoist tror jag minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0