Ben

I går hann jag inte skriva här, jag hade annat för mig. Först tvingades jag ut på långpromenad på morgonen. När jag väcker mamma är det ju för att jag vill ha mat, sitta på utetrappan och filosofera lite eller sno något från bordet. Inte gå långa promenader. Hur som helst så lämnade jag öronen hemma och energin tog jag med. Jag flängde omkring i kopplet, försökte rulla mig i dikena och kolla myror så klart. Jag hade i alla fall roligt även om mamma inte var som gladast!

Sedan åkte jag till Svenljunga och kollade så att statyerna skötte sig ;) Där spatserade jag runt ett tag för att sedan åka hem igen. Lite lugn och ro och därefter kom det massa människor hit. En jätteliten människa som bara låg och sprattlade och sa nee hela tiden när han inte sov. Lat va han, han sov hela tiden nästan. Dessutom fick han äta ofta, lite avvis faktiskt. Jag låg dock mest och tuggade ben, eller snarare gick omkring och lät alla hålla fast benet medan jag tuggade. Mycket enklare då och när det är många människor är det alltid någon som offrar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0