Göteborg

Idag har jag varit på äventyr ska jag lova, jag har varit i Göteborg igen och träffat massa andra vovvar. Det var kul, kul, kul! Jag fick gå i trappor, åka hiss, gå bland massa människor och gå i en tunnel. Kan faktiskt inte välja riktigt vilket som var roligast, jag gillade allting. Det finns mycket spännande saker i en stad, fast finns mycket spännande i en by också. Förstår emellertid inte grejen med att gå långsamt upp för trappor eller på galler, det är väl bara att klampa på. Det är roligt, alla borde vara tacksamma för att dom får gå i trappan tycker jag.

 Tror dock att mamma blev något trött på mig, men hur lätt är det att gå fint i koppel när omvärlden är full av kul saker! Lekkompisar runtomkring dessutom. Nej, lite får hon allt stå ut med tycker jag! Jag tycker själv att jag var duktig faktiskt, imponerad av mig själv till och med.

Trött efter alla intryck somnade jag när vi kom hem i mammas knä, det är mysigt måste jag säga. Fast börjar bli lite trångt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0