Flänga omkring

Igår var jag ute och flängde hela dagen. Först var jag i Örby och gick omkring på något motionsspår, halvkul sådär. Gick i en tunnel också och det lät väldigt konstigt, mamma var ju tvungen att gå och låta också och hon sa samma sak typ 10 gånger fast svagare och svagare för varje gång. Kan man ju ägna promenaderna åt om man inte har något bättre för sig.

Därefter åkte jag hem en stund och sedan vidare till Torpa stenhus och gick runt. Fast mest låg jag och väntade medans mamma fikade och jag fick ingenting. Kunde kolla på lite människor, är också lite kul. Inte lika kul som att äta såklart!

Därefter var det vidare till Borås för att gå på ytterligare ett ställe. Där var det fullt av vita blommor och självklart beslutades det att jag skulle ligga där och se fin ut. Bilderna ska ni få se om mamma bara tar tag i sakerna någon gång.

Idag har jag mest varit hemma. Ute med moster där jag kunde bada i det lerigaste diket ever, följdes naturligtvis av en dusch. Sedan har jag hjälpt till att städa, snott saker från bordet, varit ute i skogen och lekt ännu mer, rivit ut alla leksaker som var ihop plockade i en kartong och lite annat kul man får roa sig med ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0