Sanningen

Nu har jag, Viggo, minsann snott åt mig datorn och ska skriva lite sanningar om den lilla svarta varelsen jag tvingas bo med i flera dagar nu. Han är väldigt irriterande ibland, han låter mig aldrig vara ifred typ. I början var det jag som bet mig fast i honom, men nu har han börjat göra samma sak?! Trodde aldrig att han skulle våga det, men nu håller han på nästan hela tiden. Sedan följer han nästan varje steg jag tar. Nosar jag på ett ställe ska han också nosa där, springer jag så springer han, går jag och tigger mat är han strax bakom. Tror att jag är hans idol faktiskt!

Han är korkad dessutom. Han ligger på golvet när det finns soffor och knän att sova i till exempel och han sover på golvet hela natten? Varför? Det är ju bara hårt och kallt. Korkat! Sedan bryr han sig typ inte om rådjur heller utan verkar mest undra vad jag gör när jag skrämmer bort dom. Han är alldeles för ung och oerfaren och långsam. Tror nog han skulle behöva umgås lite mer med mig faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0