Min bara min

Jag har ju min bur som ska vara bara min, men det funkar inte alltid. Idag låg mamma där inne också, blev lite trångt måste jag säga. Jag fick helt enkelt tränga mig in över henne, glad att jag slapp vara underst i alla fall. Då hade jag blivit söndermosad minsann.

I natt bestämde jag mig för att jag ville gå ut, det måste man om man dricker massa vatten precis innan man ska sova. Hur som helst så måste jag säga att det är mycket enklare få upp henne ur sängen klockan tre på natten än på morgonen. På natten hoppar hon upp i sängen och vi går ut direkt. På morgonen däremot går det väldigt långsamt och när hon väl vaknat ska hon ta på sig hur mycket kläder som helst innan vi tillslut tar oss upp. Kanske skulle satsa på nätterna jämt, då går allt mycket snabbare. Fast är å andra sidan ganska skönt att få gå och lägga sig igen när man varit ute klockan tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0