Konstigt djur

Idag har jag stött på ett väldigt konstigt djur, den stod precis helt stilla hela tiden. Så va den grön också och hade stora pinnar på huvudet och den smakade gran. Mamma kallade det tydligen julbock. Hur som helst, först var jag väldigt tveksam så jag smög lite försiktigt fram och när han inte rörde sig tänkte jag att jag måste liva upp stämningen lite så jag tänkte börja leka lite. Ner i lekställning och la till ett skäll men tråkmånsen rörde sig inte en millimeter. Tillslut gav jag upp, vissa är riktigt tråkiga. En reaktion kunde man ju få i alla fall.

Nu har jag fått ta över tvätten här hemma också. Sure att mamma ville ha en lite valp för att hon gillar hundar, hon vill bara slippa allting tråkigt hon ska göra annars. Tycker Carin borde kolla sånt innan, jag kommer säkert att bli en slav snart. Inte rättvist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0