Vägrar!

Jag tänker aldrig mer gå in i mammas sovrum frivilligt! Jag vägrar, sätter ner alla fyra tassarna i marken och stannar där. Visserligen kommer hon och drar in mig, eller lyfter. Då lägger jag mig bort vid dörren, jag tänker inte ligga nära mamma under natten. Hon sprutade vatten på mig en natt när jag låg och sov. Hur snällt är det?! Nej, det ska hon inte få chansen till igen. Jag struntar i om det är skönare att sova min säng än på golvet, det gäller att aldrig ge sig på den punkten.

Annars försöker jag manipulera moster så gott det går. Vi börjar med små steg, som att hon ger mig min mat fem minuter innan jag ska få den eller att jag öppnar en låda i förbifarten och hon ber mig stänga och jag får en godis till. Jag går fram försiktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0