Ofokusering

Auki fick apportera sitt ben igår innan han fick det och han klarade det faktiskt. Trodde att han skulle springa iväg med det, men icke. Annars tycker jag att han slarvar när han bär dummyn men vi tränar på det.

Han anser fortfarande att backa går hem i alla lägen, Lägga in tvätten i tvättmaskinen slarvas det med stundtals och tända lampan sker också lite på tur. Vi behöver lite mer fokus helt enkelt.

Dessutom har jag börjat så smått med att han ska kunna gå lös utan att springa omkring utan gå ungefär som med ett koppel. Han lyssnar bra på stanna och ganska bra på sakta så det går relativt bra ändå. Även om det blir någon avvikelse från rutten ibland.

I morgon ska vi till Carin igen och träna inkallning tror jag. Alltid lite nervöst, hoppas att det funkar även då. Sedan ska han stanna kvar där för att hon ska kolla lite på honom. Vad hon ska kolla vet jag inte helt hundra så skriver ingenting nu så blir det inte fel i alla fall. Ska bli väldigt spännande i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0