Bit honom

Det finns en rolig människa nämnligen min granne, hon pratar jättetöntigt samtidigt som hon står och viftar med händerna. Dessutom har hon två hundar och hon förstår precis vad det är jag vill göra. Samtidigt som jag springer runt och hoppar mot den ena hunden står hon och ropar ”Bit honom i öronen. Det är bra, bit honom!” Jag kan bara säga att vissa människor förstår oss hundar bättre än andra.


Förresten, vem kom på det här med koppel?  I början var det helcoolt, då hängde mamma bara efter mig vart jag än gick och tyckte att jag var duktig som gick framåt. (Höga krav, eller hur?) Men nu, nu stoppar det mig när jag försöker gå fram till diverse smarrigheter på marken och jag förväntas följa efter mamma både hit och dit. Dum idé, jag tycker vi borde få ha frihet under ansvar, eller helst utan ansvar. Haha, det vore något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0