Första besöket

Idag hade jag besökare här som var och kollade på mig, vem annars? Fast kan säga att det var måttligt roande, de där människorna är inte så varierande av sig. Samma kommentarer om och om igen ”Gud va söta!” och sedan skall det pussas och bäras i det oändliga, inte riktigt min grej. Speciellt inte om de har en stor svart mojäng (tror det kallas kamera?) som riktas upp i ens ansikte hela tiden. Då är det roligaste man kan göra att gömma sig, man slipper pussarna och man slipper kameran. Istället kan man ägna tiden till att sova, är man trött så är man. Tack och lov gav de sig iväg ganska snabbt igen så att jag kunde ägna mig åt mina syskon istället, mycket roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0