Nya upptäckter

Jag var väldigt tveksam till en början men måste nog säga att det är ett ganska okej ställe jag hamnat på, till och med ganska kul. Jag är förmodligen världsmästare i människoträning, redan första gången funkar mina trix. På natten räcker det att jag gnäller lite så hoppar mamma upp ur sängen och vi springer ut. Vet ni vad det bästa är, hon behöver inte ens någon belöning! På dagarna behöver jag inte mer än titta på henne så kommer hon och gör det jag vill. Annars så ägnar jag dagarna åt det som jag vill, leker med min leksak. Den ser ut som en bläckfisk, eller rättare sagt såg ut som en bläckfisk. Jag gör mitt bästa för att ändra form på den, samma sak med mamma. Men hon är seg måste jag säga och demonstrerar så fort man öppnar munnen, irriterande.


Annars finns det hur mycket som helst att upptäcka. Vem skriker högst när jag bits? Hur lång tid tar det innan man gnagt av ett stolsben? Vilket hål i grannens häck är bäst att smita genom? Jag kommer snart vara professor i ämnet; Marsvägen 8. Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0