Tyken vovve

Dagar som idag ligger Auki lite längre ner på popularitetslistan än normalt, ganska mycket längre ner. Det är lite drygt att han fullständigt skiter i vad jag vill. Så var det i morse i alla fall. Det är en sak att inte komma på inkallning för att han håller på med något annat, då blir jag bara förbannad. Om han däremot inte har någonting för sig utan bara blänger en stund och sedan demonstrativt travar iväg åt andra hållet, då blir jag skitförbannad. Närmare bestämt helt vansinnig, så det fick han äta upp sedan. Massa inkallningar i både koppel och lina och tillslut kom han varje gång. Till och med när han åt harbajs. Jag vann med andra ord, haha.

Ungefär samma sak har det varit med allt annat så tillslut struntade jag att hålla på. När han klarat en sak på väldigt enkel nivå gjorde vi inte det mer idag. Vi laddar för i morgon istället!

Dessutom håller han på att flyga iväg varje gång jag ska skälla på honom, ungefär som om jag misshandlar honom varenda gång. Fast till hans stora besvikelse kommer han inte undan ändå, även om man känner sig lite taskigare än vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0