Slarv

Just nu är Auki halt så därför kan vi inte vara ute och springa runt så mycket och jag tror att både tycker det är allmänt tråkigt. Istället har han ägnat han dagen åt att sno saker, det kommer bli dyrt om han inte slutar med det.
Vi håller också på med trickträningen. Fast har precis insett att han skulle kunna göra det mesta mycket bättre än han gör, men jag tycker det är lättare att lära in en ny grej än att förfina det han kan. Därför brukar jag nöja mig med att han gör det på sitt ofta snabba och slarviga sätt. När han ska tända och släcka lampan till exempel slår han bara med tassen tills han träffar och den tänds. Bättre vore ju om han lugnt tog tassen och tryckte på strömbrytaren så det ska vi jobba på nu med.

Annars tränar han på att hämta telefonen när det ringer, men vet inte om jag ska fortsätta med det. Han behandlar den inte så försiktigt alla gånger och dagens mobiler är inte så hållbara. Däremot kan han bära apporten utan att tugga, kasta runt den och så vidare nu. Med andra ord är det vissa delar som går framåt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Så söt vovve och en trevlig blogg. Tack för din hälsning för en tid sedan hos mig :-)

Gott Nytt År!

kram från mig

/maria

2011-01-01 @ 21:03:16
URL: http://tassintryck.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0