Presenter

Idag åkte mamma till jobbet igen. Fast var lite roligare idag för hon lovade mig att jag skulle få presenter när hon kom hem. Gissa vad jag fick sist hon sa så? 2 stycken refelxhalsband, jiippi precis vad jag önskat mig. Eller inte. Min förväntaningar var alltså inte skyhöga, men hoppet fanns kvar. Det blev faktiskt roligare idag. Jag fick två leksaker och ett runt tuggben. Fast just tuggbenet var jobbigt, mycket svårare att tugga sig igenom ett runt än ett rakt. Hon släpade även hem en reflexväst, helt utan att fråga mig om jag ville ha den satte hon bara på den. Kändes lite förnedrande, vem vill ha en gul väst med tassavtryck på? Leksaken råkade dessutom gå sönder efter bara 10 minuter, dålig kavlitet. Lite måste dom ju tåla kan man tycka. Varför gör man en leksak när man inte kan leka med den? Dom som skulle hålla längre, typ stolsben, skiftnycklar och sånt det får man inte använda. Menmen, vill mamma köpa nya saker jämt och ständigt så får hon väl göra det!

Nu kommer jag förresten inte skriva på flera dagar för mamma ska överge mig och åka till moster. Själv ska jag vara hemma med mormor oh morfar. Ska nog se till att fylla dagarna med bus ändå jag, men ni kommer inte få höra om det. Haha, nu blir ni allt lite besvikna va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0