Over and over again

Jag och mamma gör typ samma sak varje dag. Vi går upp, går ut, går in, gör mat, går ut, går in, äter, går ut och så vidare. Fast det blir inte tjatigt ändå, vi går ju till olika ställen och gör olika saker. Idag fick jag dessutom en överraskning. Någon väldigt vänlig människa hade slängt ut massa bröd precis bredvid stigen där jag går på morgonen. Tyvärr var kopplet på så hann inte ta men förhoppningsvis kommer det mera och då ska jag minsann vara snabbare. Antagligen har mamma glömt var det ligger då.

Jag dras också iväg till svenljunga varje dag för att spatsera omkring en stund. Det kan ju vara trevligt, fast för det mesta ska jag bara gå fint utan att nosa och sånt. Det förtar glädjen lite måste jag säga.

Kvällen spenderade jag framför TV:n. Det brukar inte direkt vara min grej, men ikväll var det hundar. Till och med Labradorer. Dom påstod att vi gillar bita i saker när vi är valpar, fattar inte vad dom fått det ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0